عشق سوخته
عشق سوخته

                                                                                                             

امشب همینطوری که داشتم برای کارام نت گردی می کردم به یک مطلب جالب رسیییییییییییدم

خیلی با حال بود و منو به فکر فورو برد شما هم بخونید خدا رو چه دید شاید عاشق بودین و خبر ندارین

می خوای بدونی عاشق چه کسی هستی؟این مطلب را بخون!

وقتیکه با اون شخص بخصوص هستی ..تظاهر میکنی که بهش بی اعتنایی ..ولی وقتیکه اون دور و اطراف نیست .چشمات دنبالش میگرده....

این همون وقتیه که تو عاشقی....

*******************

کسی هست که همیشه باعث شادی
تو میشه..نگاهت  و توجه ات فقط واسه اون شخص بخصوص هست...پس تو عاشقی

*******************

 اگرچه از اون شخص به خصوص انتظار نمیره که واسه رسیدن صحیح و سالمش به مقصد خبر بده و تلفنت هم زنگ نمی زنه ..ولی بی صبرانه در انتظار تلفنش هستی....

این همون زمانی هست که  عاشقی

  
*******************

اگه واسه دریافت یه ایمیل 
هر چند کوتاه از اون شخص هیجان زده تر از ایمیل های بلند بقیه افراد هستی...

تو عاشقی... 

*******************

وقتیکه تو می فهمی که نمیتونی همه ایمیل ها و اس-ام -اس های تلفنت رو پاک کنی چون یه دونه اس -ام- اس یا ایمیلش مال اون شخص بخصوص هست.

.تو عاشقی 

*******************
وقتیکه بهت 2 تا بلیط مجانی واسه سینما میدن  و تو بدون شک به
اون شخص فکر میکنی..

پس تو عاشقی 

*******************
 تو به طور مداوم به خودت تلقین میکنی که :**بابا اون شخص
بخصوص فقط یه دوست ساده هست.**ولی در عین حال نمیتونی جذابیت های ذاتی اون  رو نادیده بگیری...

این همون زمانی هست که عاشق شده ای

 

*******************

در مدت زمانی که این مطلب رو میخوندی ..اگه تصویر شخص بخصوصی هی تو فکرت نقش می بست و یاد اون میکردی

پس تو عاشق همون آدم شده ای

خب پس یعنی من عاشق نشدددددددددددددددددددددددددددم؟؟؟؟؟ نمی خام قبول نیست

میدونین دارم به چی فکر میکنم دارم فکر میکنم که...

این شیرینو فرهاد و لیلی و مجنون و رامین و ویس و .... چه جوری اون زمانی که ایمیلو گوشی و تکنولوژی نبوده فهمیدن عاشق همن؟

من که قبول ندارم  به نظر من عشق و عاشقی اونقدر فراتر از این حرفاست که نمیشه با این جملات گفت که عاشقی به نظر من این مطلب واسه اینه که وادارت کنه و بهت به قبولونه که عاشقی یا باید عاشق باشی اصلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا قبول ندارمممم

من که میگم برای اینکه بفهمی عاشقی یا نه یا حتی عاشق کی هستی فقط یک راه هست اونم اینکه به بینی دائما اسم کیو صدا میزنی کیه که هی میاد تو ذهنت و یواشکی در میره و وقتی اونو تجسم میکنی یک لبخند کوچیک و ملیح کنج لبات میزاره و به یادش که میوفتی با اینکه قلبت به تالاپ تلوپ میوفته ولی حس شیرین آرامش و در تمام تارو پود وجودت حس میکنی. فقط همین و بس  

من اینو قبول داررررررررررررررررررررررررررررررم....

حالا راستشو بگو بینم اون کیه که یواشکی بهت سر میزنه و در میره ؟ ها ؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شده 12 شهريور 1389برچسب:, توسط Dr.الهه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.